Kehtivad alates 01.04.2022.

1. TERMINID JA NENDE TÄHENDUSED
1.1. Müüja – SIA RIPO International Ltd., registrikood 40003120298, juriidiline aadress: Katlakalna Street 11, Riia, LV-1073, Läti.
1.2. E-pood – veebileht www.ripoflynets.ee, mida müüja haldab ning mille kaudu saab interneti teel kaupu tellida.
1.3. Ostja – füüsiline või juriidiline isik, kes tellib e-poest kaupu.
1.4. Leping – müüja ja e-poes tellimuse esitanud ostja vahel sõlmitav leping.
1.5. Tellimus – kaupade tellimus, mis hõlmab kõiki kaupu, mida ostja soovib tellida ning mis valmistatakse vastavalt ostja esitatud tellimusele.
1.6. Tingimused – igale ostja poolt e-poes sooritatud ostule ning igale ostja ja müüja vahel sõlmitud ostulepingule kehtivad tingimused.
1.7. Ostu sooritamise riik – ostja poolt valitud tellimuse kohaletoimetamise sihtkohaga riik.
1.8. Kuller – kullerteenuse osutaja, kes tarnib tellimuse müüja laost ostja täpsustatud aadressile.
1.9. Privaatsussätted – e-poe kaudu isikuandmete kogumise, säilitamise ja töötlemise tingimused.

2. KAUPADE TELLIMINE
2.1. Ostjal on võimalik e-poest registreerumata kaupu tellida.
2.2. E-poes on kaupade hinnad välja toodud ostu sooritamise riigi valuutas ning sisaldavad käibemaksu.
2.3. Müüjal on õigus ühepoolselt kaupade pakkumist ja hindu muuta ning kaupadele allahindlusi rakendada.
2.4. E-poes piltidel kujutatud kaubad võivad tarnitavatest kaupadest värvuse, mõõtmete, kuju või muude parameetrite poolest erineda.
2.5. E-poes avaldatud täiendav teave, sealhulgas pildid, juhendid ja lisamaterjalid on soovitusliku iseloomuga ning põhinevad müüja teadmistel kaupade kasutamisest, ent müüja ei taga tellitud kaupade kõikidele ostja soovidele ja kasutusotstarvetele vastavust.
2.6. Tellitud kaupade eest tuleb tasuda interneti teel – internetipanga ülekandega, Visa/MasterCardi kaardimaksega või muud müüja e-poes pakutavat turvalist internetipõhist makseviisi kasutades.
2.7. Müüjal on õigus ostjat sellest teavitades e-poe kaudu tellitud kaupade tarnest keelduda, kui kaupade e-poes esitatud hind ja/või parameetrid ei ole vastavuses tegeliku hinna ja/või parameetritega. Müüja teavitab sel juhul ostjat erinevustest ning muudab kokkuleppel ostjaga tellimust või tühistab tellimuse ning maksab kaupade eest tasutud raha ostjale tagasi.
2.8. Ostja on kohustatud tagama, et tema tellimuse täitmiseks esitatud isikuandmed (sh e-posti aadress, tarneaadress) on täpsed ja täielikud. Müüja ei vastuta kahju eest, mis võib ostjale või kolmandale isikule osaks saada tellimuse täitmiseks esitatud ebaõigete või puudulike andmete tõttu.
2.9. Kui ostja on kõik tellimuse esitamise etapid läbinud, millest viimane on makseviisi valimine ja kinnitamine, ning müüjalt e-posti teel tellimuse kinnituse saanud, loetakse müüja ja ostja vaheline müügileping sõlmituks. Leping kehtib, kuni see on täidetud – kaubad on ostjale toimetatud.

3. KAUPADE TARNE
3.1. Ostja saab tellitud kaupade mõõtmetest, ostu sooritamise riigist ning tarneaadressist sõltuvalt valida järgmiste tarneviiside vahel:
3.1.1. tarne DPD kullerteenusega soovitud aadressile;
3.1.2. tarne DB Schenkeri kullerteenusega soovitud aadressile;
3.1.3. kaupade kättesaamine müüja laost, mille aadress on: Katlakalna Street 11, Riia, LV-1073, Läti.
3.2. Tellimuse tarne maksumus arvutatakse vastavalt ostja poolt tellitud kaupade mõõtmetele, valitud tarnemeetodile ning tarneaadressile. Tarne maksumus täpsustatakse tellimuse esitamise käigus.
3.3. Kaupade tarneaeg sõltub kaupade tootmisele kuluvast ajast, tarneviisist ning aadressist. Kaupade e-poest tellimisel kuvatakse esialgne kaupade kättesaamise aeg. Müüja teatab ostjale, kui kaubad on toodetud ning valmis ostja valitud kulleriga lähetamiseks või müüja laost kättesaamiseks.
3.4. Kui ostja on kaupade tellimisel valinud kaupade tarne soovitud aadressile, teavitab kuller ostjat kaupade tarne ligikaudsest ajast. Kulleril on kaupade üleandmisel õigus vastuvõtjalt isikut tõendavat dokumenti küsida.
3.5. Ostja kohustub tellitud kaubad vastu võtma. Kui ostja ei ole kaupade kohaletoimetamise ajal tarneaadressil kohal, on müüjal õigus kaubad üle anda mõnele teisele vastaval aadressil viibivale isikule ning ostjal ei ole õigust sellega seoses müüjale nõudeid esitada.
3.6. Kui tarnitud kaubad või nende pakend on vigastatud või kui tarnitud kaubad ei vasta tellimusele, lisatakse üleandmise-vastuvõtmise dokumendile vastav märkus ning vigastuste või kaupade mittevastavuse kohta koostatakse vabas vormis aruanne. Müüja saadab kahjunõude või teate kaupade mittevastavuse kohta koos fotodega (kui neid on) müüja e-posti aadressile online@ripo.lv.
3.7. Kui ostja on tellimuse esitamisel märkinud, et soovib kaubad kätte saada müüja laost, peab ostja tulema müüja lattu kaupadele järele 10 (kümne) päeva jooksul pärast kaupade lattu saabumise kohta e-kirja saamist. Kui ostja ei tule 10 (kümne) päeva jooksul kaubale järele, on müüjal õigus leping ühepoolselt lõpetada, nõuda ostjalt kaupade ladustamisega seotud kulude hüvitamist ning jätta ostjale tellimuse eest tasutud summa tagasi maksmata.

4. TAGANEMISÕIGUS
4.1. Tarbijast ostjal on õigus 14 (neliteist) päeva jooksul põhjust esitamata taganemisõigust kasutades ostulepingust taganeda, esitades müüjale vastavasisulise teate. See kehtib tellitud kaupade kohta, mida ei valmistata ostja eritellimuse alusel (näiteks erimõõdulised tooted).
4.2. Ostja eritellimusel valmistatavate e-poest tellitud kaupade korral ei saa klient Euroopa Parlamendi direktiivi 2011/83/EÜ artikliga 16 ja Läti Vabariigi valitsuse määrusega nr 255 „Sidevahendi abil sõlmitud lepingute määrus“ kehtestatud loobumisõigust kasutada. Müüja jätab siiski ostjale õiguse ostutellimusest 48 tunni jooksul pärast ostu sooritamist taganeda. Müüja maksab ostjale sel juhul terve tellimuse summa tagasi.

5. AVALDUS MITTEVASTAVA TOOTE KOHTA
5.1. Ostjal on õigus 2 (kahe) aasta jooksul alates kaupade ostukuupäevast müüjale kaupade lepingu sätetele mittevastavuse korral nõudeid esitada. Ostja esitab müüjale nõude 2 (kahe) kuu jooksul pärast kaupade lepingu tingimustele mittevastavuse avastamist. Ostukuupäevana käsitletakse kuupäeva, mil müüja andis vastava toote üle ja ostja võttis selle vastu.
5.2. Lepingu tingimustele mittevastava toote kohta esitatud nõue esitatakse ja vaadatakse läbi vastavalt Läti Vabariigi tarbijakaitse seaduse sätetele.
5.3. Müüja ei vastuta kaupade defektide eest, mis on tingitud kaupade loomulikust kulumisest, tahtlikult tekitatud kahjust, hooletusest, kasutusjuhiste eiramisest, ebaõigest kasutamisest või ümber ehitamisest tingitud kahju eest ega kaupade remontimise tagajärgede eest, kui ostja remondib kaupu iseseisvalt müüja nõusolekuta.

6. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
6.1. Ostja peab e-poe külastamisel enne kaupade ostmist ja müüjaga lepingu sõlmimist läbi lugema privaatsussätted.
6.2. Ostja esitatud isikuandmeid töödeldakse vastavalt Läti Vabariigi isikuandmete kaitse seadusele ja teistele isikuandmete töötlemist ja kaitset reguleerivatele Läti Vabariigi õigusaktidele. Müüja kasutab ostja isikuandmete töötlemisel ja säilitamisel korralduslikke ning tehnilisi meetmeid, millega tagatakse isikuandmete kaitse juhusliku või õigusvastase avaldamise ja muutmise ning mis tahes muu ebaseadusliku töötlemise eest.

7. AUTORIÕIGUSED
7.1. E-poe sisu (muuhulgas avaldatud materjalid, logod, pildid, joonised jms) ei tohi autoriõiguste või intellektuaalse omandi õiguste omaniku eelneva nõusolekuta ärialastel eesmärkidel osaliselt ega täielikult avaldada, reprodutseerida, üle anda ega säilitada, muuta ega täiendada. See keeld ei kehti sisu ainult isiklikul (mitteärilisel) otstarbel arvutisse, tahvelarvutisse või nutitelefoni alla laadimisele või salvestamisele ega printimisele.
7.2. E-poes avaldatud sisu võib tsiteerida vastavalt kehtivale autoriõiguste alasele seadusandlusele. Sisu tsiteerimisel tuleb viidata allikale, ent e-poes avaldatud kaubamärke ja logosid ei tohi vastavate kaubamärkide ja logode omaniku eelneva kirjaliku nõusolekuta reprodutseerida, avaldada ega levitada.
7.3. E-poe autoriõiguste rikkumise korral võib ostja vastavalt Läti Vabariigi regulatiivsete õigusaktidega kirjeldatud kordadele vastutusele võtta.

8. VASTUTUS
8.1. Kui ostja esitab e-poes tellimuse, eeldatakse, et ostja on kõik tingimused läbi lugenud ja nendega nõus. Müüja ei võta enda kanda ühtki riski ega kohustust, mis on tingitud sellest, et ostja ei ole tingimustega täielikult tutvunud.
8.2. Müüja ei vastuta ühegi kulu ega kahju eest, mis võib tekkida e-poes esitatud teabe kasutamise tagajärjel või seetõttu, et veebilehele puudub mõne aja jooksul juurdepääs või veebilehe toimimises esineb katkestusi.
8.3. Müüja ei vastuta kaupade e-poe piltidel kujutatud värvi, mõõtmete, kuju ja teiste parameetrite täpse vastavuse eest kaupade tegelikele omadustele.
8.4. Müüja ei vastuta viivituste eest kohustuste täitmisel ega kohustuste täitmata jätmise eest ega teiste rikkumiste eest, mis on tingitud asjaoludest või takistustest, mille üle müüjal puudub mõistlikkuse seisukohast lähtudes kontroll, muuhulgas streikidest, valitsuse korraldustest, sõjategevusest või riiklikest hädaolukordadest, ebanormaalsetest keskkonna- või kliimaoludest, mittevastavustest, mis on tingitud kolmandate isikute tekitatud internetiprobleemidest või tehnilistest probleemidest sideseadmete, arvutide või tarkvaraga.

9. MUUD SÄTTED
9.1. Müüjal on õigus käesolevaid tingimusi etteteatamata ühepoolselt muuta või täiendada.
9.2. Ostja esitatud tellimusele kehtivad tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimused.
9.3. Ostja ja müüja vaheliseks teabevahetuseks kasutatakse e-poe veebilehel toodud kommunikatsioonivahendeid.
9.4. Veebilehe toimimine on reguleeritud ning käesolevatele tingimustele kehtivad Läti Vabariigi õigusaktid. Kui ostja on tarbijaõiguste seaduse tähenduses füüsiline isik, on tehingutest ostjaga tekkivad suhted reguleeritud tarbijakaitse seaduse ning teiste tarbijaõiguste kaitse alaste reguleerivate õigusaktidega.
9.5. Kõik vaidlused lahendatakse võimalikult suures ulatuses läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta, esitatakse vaidlus vastavalt Läti Vabariigi regulatiivsete õigusaktidega kirjeldatud kordadele kohtusse.